مسابقه عملیاتی ورزشی آتش نشانی

رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرج گفت: مانور عملیاتی اطفاء حریق در ساختمان‌ها توسط آتش نشانان منطقه یک عملیاتی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرج برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز؛ محمد یساولی اظهار کرد: مانور عملیاتی اطفاء حریق در پژوهشکده شیمی و پتروشیمی موسسه استاندارد توسط آتش نشانان منطقه یک عملیاتی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرج در موسسه استاندار کرج برگزار شد.

وی افزود: این مانور برپایه سناریو از پیش تعریف شده در یک ساختمان دو طبقه، اجرا و بلافاصله آتش نشانان، وارد عملیات شدند.

رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرج، هدف از برگزاری این مانور را بررسی فرماندهی عملیات اطفای حریق و امداد و نجات در حریق ساختمان‌های بلندمرتبه و افزایش آمادگی جسمانی و عملیاتی نیروهای آتش نشان عنوان کرد.

یساولی ادامه داد: در این مانور، بیش از ۱۵ آتش‌نشان و نجات‌گر با تجهیزات فردی و جمعی و با حضور از پنج ایستگاه در منطقه یک عملیاتی و با استفاده از چهار دستگاه خودرو سنگین و سبک و همچنین تجهیزات مربوطه، در آزمایشگاه موسسه استاندارد توانمندی خود را به نمایش گذاشتند.

وی اضافه کرد: گروه تخصصی اطفای حریق و گروه تخصصی امداد ساختمان‌های بلندمرتبه با هدف افزایش آمادگی جسمانی و عملیاتی نیروهای آتش نشان در راستای امدادرسانی به شهروندان در محل مانور حضور پیدا کردند.

منتشر شده در تاریخ ۱۵ مهرماه ۱۴۰۳ 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 0 =